داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

رعد پدافند مشهد زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری

  • کد خبر: ۲۰۷۰۵۹
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
رعد پدافند مشهد زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری
رعد پدافند مشهد همانند بازی‌های قبلی خود در لیگ برتر بسکتبال تن به شکستی دیگر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که رعد پدافند در خانه بسکتبال مشهد میزبان آورتا ساری بود که در نهایت با نتیجه ۹۳ بر ۶۵ تن به شکست داد.

رعد پدافند که به گفته جمال صیفی، سرمربی این تیم در قد و قواره لیگ برتر بسکتبال نیست، به شکست در لیگ برتر عادت کرده و به زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده است.

هر تیمی در لیگ برتر بسکتبال اراده می‌کند، به راحتی و با اختلاف از سد رعد پدافند مشهد عبور می‌کند.

سربازان مشهدی تا هفته گذشته امیدوار به بازگشت به شرایط جدول بودند، اما در هفته گذشته با شکست برابر فولاد هرمزگان، قعرنشین لیگ برتر، نخستین برد فولادی‌ها در لیگ را رقم زدند و جای این تیم را در قعر جدول نیز گرفتند.

حالا در این هفته با ثبت شکستی دیگر برای رعد، فولاد هرمزگان رده یازدهمی توانست برابر مس رفسنجان به پیروزی برسد تا دومین برد خود را جشن گرفته و امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد.

رعد پدافند با این شرایط دیگری امیدی برای بقا در لیگ برتر ندارد و باید نام این تیم را از هم‌اکنون به عنوان نخستین تیم سقوط کننده از لیگ برتر ثبت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->